04 de març 2009

Les meves pors

Feia temps que aquest blog estava creat, però no actiu. La meva por endèmica a no tenir res prou interessant a dir em bloquejava.
Però dins la lògica de la campanya "De què parlen les dones?" que hem iniciat amb les companyes i companys de la JSC de Barcelona, finalment m'he llançat.
Falten dones a la xarxa, falten dones que diguin la seva, que en molts casos no serà diferent del que pugui dir un home, però es tracta de fer-nos més visibles i d'estar cada vegada més presents en l'opinió pública.
Per altra banda, des del meu punt de vista tot és política i tot comunica, això també. I si la comunicació té alguna força és que pot prendre moltes formes. Aquesta és la meva, intentaré donar-li continuïtat i periodicitat. 
L'espectacle és a punt de començar...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada